Idag har jag jobbat och det har regnat precis hela dagen! Tråkigt men jag har bara varit inomhus så för mig har det inte gjort något! Stella och husse har varit i stugan och hängt i skogen och kikat efter bäver. Stella brukar inte gilla regn så mycket men om man får springa lös i skogen samtidigt som det regnar så spelar det ingen roll.

Gårdagen var mycket trevlig! Dock vann fel låt och det var synd! Tycker inte låten som vann var bra.. Sjukt tråkig! Hade på mig en ny fin klänning som jag köpt, den är vit! Insåg dock att Stella börjat löpa genom fina röda fläckar på min fina nya klänning. Hoppas att det går bort i tvätten! Stella har ungefär 5,5-6 månader mellan sina löp nu, känns som att det var längre tid innan. Hur långt har era tikar mellan löpen?! Gissar att det är väldigt individuellt men det är ändå intressant att veta..

Jag är pepp inför föreläsningen med Eva Bodfäldt imorgon! Det var en artikel i vår lokaltidning om henne. Klicka här för att läsa! Hoppas att det inte regnar imorgon så att vi kan ta en sväng till klubben! Härligt att man får ta med sig löptikar till klubben iaf! Så slipper vi isolera oss helt från omvärlden! :)       
Picture
28/1/2012 03:48:52 am

Fine post dude

Reply
29/3/2012 04:02:50 am

Nice one info, thanks

Reply
30/3/2012 02:21:17 am

Nice one info, thx

Reply



Leave a Reply.