Stella tackar för alla gratulationer och är fortfarande helt utmattad efter gårdagens agility pass. Gissar att hon tog ut sig ordentligt! Idag regnar det, sjukt tråkigt. Dessutom är jag ledig, borde inte solen skina då?

Kikade på en massa valpbilder på Stella tidigare i veckan, hon var så sjukt söt! Blir valpsjuk... Fick erbjudande om att köpa en valp i från en jättebra kombination. Ibland imponeras jag av mig själv, att jag faktiskt kunde vara så vuxen att jag tackade nej. Att jag insåg att det inte skulle funka istället för att tänka att det löser sig, som jag ofta gjort förr. Inte blir det bättre av att jag läser en massa bloggar där det väntas smått. Jag blir sjukt avundsjuk på dem som får snusa på alla valpar!

Men en vacker dag så är det min tur!
Picture
Picture
Stella hjärta sin boll!
27/1/2012 01:51:43 am

will be restored quickly

Reply
27/1/2012 07:15:02 pm

THX for info

Reply
30/3/2012 12:42:01 pm

Nice one info, thx

Reply



Leave a Reply.