Nu har jag varit lite frånvarande i några dagar, vill gärna uppdatera varje dag men ibland händer det helt enkelt inget som är värt att skriva om. Så är det. Att jobba på balen gick bra men jag kom inte hem förens kl 05 på morgonen, hyfsat öm i fötterna och less. I fredags fick Stella följa med mamma till stugan eftersom det var veteranbils träff med efterföljande crusing i lördags. Väldigt trevlig hade vi det! I söndags var jag, Jenny och Tilde i badhusparken och fikade och lekte i lekparken! Därefter åkte jag hem och fick återse min lillstrumpa, Stella. Underbart!

Idag har jag varit på universitetet mest hela dagen, tenta-pluggs-vecka! IGEN! Går så fort mellan tentorna tycker jag.. Efter skolan åkte jag till mamma och klippte mig, hann in en snabbis på Apoteket för att köpa avmaskningsmedel till Stella. Vi åker nämligen till Norge efter min tenta på tisdag och det är ju nya regler för att få åka till Norge. Jag hoppas att jag har förstått det rätt att man får avmaska själv... Någon av er som läser som vet?!
Picture

Great info, thx

Reply
24/4/2012 09:02:42 am

THX for info

Reply
16/8/2012 02:38:14 pm

good post

Reply
28/9/2012 12:06:11 pm

THX for info

Reply



Leave a Reply.